Harley Davidson Playground Forum
HD Stuff => HD FOR SALE => ข้อความที่เริ่มโดย: CHOO100YEARS ที่ พฤศจิกายน 24, 2010, 07:30:51 PM
-
เครื่องยนต์103CUBIC=1690cc.รถขี่ดี!แรงโคตร!ขับมันมาก!ไม่รู้จะเเต่อะไรเเล้วครับ!(ไม่มีปัญหาจุกๆจิกๆให้ปวดหัว!รถSETดีหมดทุกอย่างลงตัวสุดๆเเล้วครับ!)แล้วทะเบียนก็100!รถเจ้าของเดียวนะครับ!เหนือคำบรรยายครับคันนี้สวยมากๆ(ราคา1,000,000บาทนะครับ) number1 number1 number1
สนใจโทรสอบถามได้ครับ089-7555554choo phonecall
(รับเทรินด้วยนะครับลองโพสรูปหรือโทรมาก็ได้ครับ)
-
หล่อเเบบไม่ซ้ำใครนะครับ!(นับคันได้) number1 number1 number1
-
LOGO 100 YEARครบทุกจุด!ครอบหัวน็อตก็ครบทุกจุด!(ลงตัวทุกอย่างเเล้วเลยไม่รู้ว่าจะเเต่งอะไรแล้วครับ) number1 number1 number1
-
ท่อHI OUT PUTทั้งลำเสียงกระหึ่ม!ออกทริปไกลๆสบายๆเเถมเเรงด้วยกล่องSUPER TUNERรีดกำลังแรงม้าที่มีอยู่ออกมาอย่างเต็มสูบครับ! number1 number1 number1
-
อีกมุมครับสติกเกอร์ที่ติดตรงเฟรมครบหมดครับ number1 number1 number1
-
นี่ก็คืออัศวินทองคำ!ของผมครับROADKING CVO 100 YEAR! number1 number1 number1
-
(ตัวTopสุดของ100ปี!)อยากเป็น100ปีที่หล่อเเบบไม่ซ้ำใครๆต้องคันนี้นะครับท่าน!ขอบอก! number1 number1 number1
-
อะไรก็100 100X100=1000000 sick sprint handshake handshake handshake
-
รถสวยมากๆคับ ไปไวแน่นอนคับ thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup worship
-
พี่จุ้ยสนมั๊ยคับ ;D thumbsup
-
thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup สวยครับพี่ชู
-
ถ้ามาสู่ขอก็มีของขวัญแถมให้คุ้มค่ากับตัวรถด้วยนะครับ1.service manulCVO 2.part catarogCVO 3.ใบเวอร์ชัวรถCVO 4.ผ้าคลุมรถCVO 5.กล่องSUPER TUNERจัดไป new new new
-
number1 number1 eyeopoping
-
ขอเปิดสเป็ครถหน่อยนะครับ• 2003 Harley-Davidson FLHRSEI2 Screamin' Eagle Road King
Built on the framework of a FLHRI Road King®, the Screamin' Eagle® Road King® continues to reign supreme. When parked in a place of honor, the subjects are certain to notice the Centennial Gold paint, with Vivid Black accents "ripped" through the front fender and saddlebags. The contrasting burgundy pinstripes set the tone, and the Gold Leaf tank emblem adds a royal touch. The Silver and Chrome 103 cubic inch "Stroker" Twin Cam powertrain lets the FLHRSEI2 rule the road. Grab the hydraulic lever that tames the high-performance clutch, drop it into gear, and let it roll.
But custom paint and exclusive features isn't all that makes the FLHRSEI2 unique. Only a limited number of these will ever be produced.
Key FLHRSEI 2 Screamin' Eagle® Road King® characteristics
FLHRSEI 2 incorporates all the Road King FLHRI model updates for model year 2003, and includes the following additional standard features:
-Twin Cam 103™ Powertrain finished in Silver and Chrome
-Black High Torque 1.4 KW Starter
-High Performance Clutch with Hydraulic Actuation
-High Strength Final Drive Belt
-Custom Oil Cooler
-Custom Oil Filter Mount with Internal Thermostat
-Bright Polished Spun Aluminum Solid Wheels
-Chrome Front and Rear Floating Brake Rotors
-Chrome Fork Sliders and Chrome Upper Fork Covers
-Chrome Lower Triple Tree Cover
-Silver Brake Calipers with Billet-style Inserts
-Chrome Front Axle Nut Covers
-Chrome Headlamp Bezel
-Bullet-style Front Turn Signals with Chrome Turn Signal Mounting Brackets
-Smoked Turn Signal Lenses with Amber Bulbs
-Detachable Dark Tinted Mini Wind Deflector
-Chrome, Fat 11/4-inch Diameter Handlebar with Internal Wiring
-Chrome Clutch and Brake Master Cylinders and Levers, and Chrome Switch Housings
Cruise Control
-Clear-coated, Braided Stainless Steel Control Cables
-Clear-coated, Braided Stainless Steel Front Brake and Clutch Lines
-Oval Billet-style Mirrors
-Silver Face Speedometer and Matching Mini Tach
-Billet Mini Tach Mount with 100th Anniversary Badges
-Custom Full-Length Billet Style Fuel Tank Console
-Chrome Extended Reach Billet Brake Lever
-Chrome Billet Heel/Toe Shift Levers
-Polished Stainless Steel Shift Rod
-Chrome Footboard Inserts, Shifter Pegs and Brake Pedal Pad
-Chrome Passenger Footpegs with Chrome Peg Mounts
-Stratum Collection Chrome Billet Timer, Derby and Air Cleaner Cover with Color-filled Script
-Chrome Head Bolt Covers
-Chrome Voltage Regulator
-Chrome Oil Vent Line with Chrome Fittings
-Chrome Oil Line Cover
-Custom Leather Seat with Chrome Inserts; Fully Adjustable Rider Backrest
-Detachable Passenger Backrest with Chrome Inserts
-Profile™ Low Rear Suspension
-Chrome Touring Mufflers with Chrome Billet End Caps
-Chrome Touring Muffler Shields
-Bullet-style Rear Turn Signals Mounted on a Chrome Narrow Turn Signal Bar
-Custom Painted Saddlebag Filler Strips
-Custom Rear Fender Cloisonne Medallion
-H-D ® Factory Security System with Alarm Siren
-Saddlebag Liners
-Custom Indoor Storage Cover
-Custom Color
-Centennial Gold with Vivid Black and Burgundy Accents
-Color-Matched Centennial Gold Frame, Swingarm and Footboard Support
SPECIFICATIONS:
2003 Specifications FLHRSEI2 Screamin’ Eagle® Road King®
DIMENSIONS
Length 93.7 in. (2380.0 mm)
Seat Height (measure laden w/ 180 lb. rider) 27.0 in. (685.8 mm)
Ground Clearance (unladen) 5.0 in. (127.0 mm)
Rake 26.0 degrees
Trail 6.2 in. (157.5 mm)
Wheelbase 63.5 in. (1612.9 mm)
Tires: Dunlop Harley-Davidson Series
Front - D402 MT90B16 72H
Rear - D402 MT90B16 74H
Fuel Capacity (includes approx. 1.0 gal. reserve) 5.0 gal. (18.9 L)
Reserve Fuel Capacity (warning light @ approx. 1.0 gal.) 1.0 gal. (3.8 L)
Oil Capacity 4.0 qts. (3.8 L)
Dry Weight 745.0 lbs. (336.1 kg)
Gross Vehicle Weight Rating 1058.2 lbs. (480.0 kg)
ENGINE
Engine 45º Screamin’ Eagle Air-cooled Twin Cam 103™
powdercoated silver w/ chrome covers
Valves Pushrod-operated overhead valves; w/ hydraulic
self-adjusting lifters; two valves per cylinder
Bore x Stroke 3.87 x 4.37 in. (95.25 x 110.8 mm)
Displacement 103 cu. in. (1690 cc)
Compression Ratio 9:1
Fuel System Electronic sequential port fuel injection
(single runner, 45mm throttle bore ESPFI)
Air Cleaner/Filter Oval w/ chrome billet insert high-efficiency,
pleated paper filtration
Ignition Single-fire, non-wasted, map-controlled
spark ignition system; electronic breakerless
w/ multiple advance curve matrix
Oil Cooler Thermostatically controlled
DRIVETRAIN
Primary Drive Double-row chain, oil bath, mechanical tensioner,
36/25-tooth sprockets (1.44:1)
Final Drive Gates carbon fiber reinforced poly chain belt,
32/70-tooth sprockets (2.188:1)
Clutch Hydraulically actuated 9-plate
w/ diaphragm spring in oil bath
Transmission Five-speed, constant mesh
Overall Ratio:
1st 10.110
2nd 6.958
3rd 4.953
4th 3.862
5th 3.150
-
thumbsup thumbsup thumbsup number1 number1 number1 number1 number1
-
สวยมากจริงๆครับพี่ชู pray worship
-
thumbsup thumbsup thumbsup
-
ขอUPกระทู้หน่อยนะครับ number1 number1
(ลองเสนอมาดูถ้าเป็นEVOก็ได้นะครับ)
-
headbang headbang headbang headbang
-
(http://image.ohozaa.com/il/00000000003731.jpg) (http://image.ohozaa.com/show.php?id=9265d85bb340215828c9d149bff79d4c)
-
phonecall
-
รถสวยมากครับของแต่งไม่มีที่ลงแล้ว thumbsup thumbsup thumbsup
-
สวยจิงๆๆๆๆๆๆๆๆๆครับ คันนี้ สุดๆๆเลย thumbsup thumbsup
-
มาลองขี่ดูแล้วคุณจะหลงใหลในตัวของมันเองครับ number1
-
มาลองขี่ดูแล้วคุณจะหลงใหลในตัวของมันเองครับ thumbsup
-
ขายแล้วครับ pray(ขอบคุณเสี่ยต้นตึกคอมซิตี้มากครับ) pray